Translate

coming soon

Een dag vol met nieuwe dingen. Gestart met een mix/match kussenhoes met borduursels (vanmorgen buiten in de zon) en in het atelier verder met een schilderij (inspiratie: Bulgarije) en een geboorte schilderijtje.  Nee, nog geen foto's daarvan. Anders is de verrassing eraf...

Ik kijk ook uit naar de WOONBEURS in Amsterdam. Deze start komende zaterdag. Ik kan erg genieten van al het moois wat gepresenteerd wordt. De 'huizen' die door de woonbladen zijn ingericht zijn een lust voor het oog en ook stands met werk van jonge ontwerpers zijn doorgaans erg inspirerend. Er worden veel foto's gemaakt; in een komende post zal ik daar zeker wat van laten zien. Wat is hip, wat is nieuw en wat blijft....

Reacties

  1. Oei, dat klinkt allemaal spannend wat je in de maak hebt, ik ben al heel benieuwd! Ik wens je heel veel plezier op de woonbeurs, kijk en geniet een beetje voor mij mee?
    LG - Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts