Translate

Vrij

Deze week heb ik vrij. Vakantie. Klusvakantie...al die dingen die in huis blijven liggen eens aanpakken. Ijdele hoop, want er zijn fairs in het vooruitzicht en meer van die dingen. Ik heb er eerder over geschreven, en een creatief brein kun je niet uitzetten. Daarvoor moet je minstens 'op vakantie' gaan, uit huis dus. En dan nog...

                     De stapel kussens groeit gestaag. De wanorde ook...
                         De lampjes boven het aanrecht doen het weer.



De keukenmuren zijn geschilderd. Grafiet, van Histor. Geen lekkagevlekken meer. En het plafond is 3 keer gedaan. Iets tussen wit en leliewit in. En ik ben nog gezellig naar Loods 5 geweest. Straks naar de markt, bloemen halen. Je zou er zomaar een lijstje van kunnen maken.... Fijn weekend!



Reacties

  1. Klinkt voor mij naar een heerlijke week, geniet ervan! Dat lei staat ook wel heel errug mooi op de muren.
    Een hele fijne week! - Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts