Translate

Taartje

'Zo', zei ik.
'Zo', zei ze- van de bakker-, 'van dat weer...'
'Ja, grijs. En m'n schilderwerk schoot ook al niet op (geen reklame, maar dat overkomt iedereen wel eens) 
dus kom ik een taartje halen. Op het mooiste schoteltje, koffie erbij, langzaam van genieten...'
'Of je gelijk hebt...' zei ze.
En zo is het maar net.


Maar het taartje is ook om de leuke dingen van vandaag, want die waren er ook!
Ik kreeg de prachtige Abbondanza kleurenwaaier binnen, vol met mooie tinten in krijtverf. Deze waaier is te bestellen bij Mirjam van Decoratieve Verftechnieken. Een lust voor het oog...
En het interview-met-foto van vorige week staat vandaag in drie kranten...
Dus...taartje!

Reacties

  1. Zo! Zo is het maar net, even een momentje voor jezelf om de goede dingen te vieren.
    Ik zet maar eens even een lekker bakje aloe vera-thee...
    groetje, Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Corine,
    Wat leuk!
    Leuk dat je onze kleurenwaaier hebt besteld én dat je er ook nog over schrijft!

    Het interview met foto is trouwens ook heel geslaagd. Mooie foto ook van jou op je werkplek. Voel jij je daar ook zo thuis? Ik wel tenminste, ben altijd in mijn element in mijn atelier/opslag tussen de verfpotten en kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts