Translate

Vondsten

Onlangs kreeg ik van iemand een lief ladenkastje.
Van Deense makelij vermoed ik, uit de jaren 50. Mooie organische handgreepjes, verder lekker strak zonder fratsen. Om te decoreren?
Hmmm, misschien alleen het onderstel. Wat zou jij doen? Soms is iets vanzelf al mooi, en past het met wat andere spullen precies in het interieur.
Dit kastje past goed, qua stijl. Maar op welke plek?
Of moet er dan iets anders weg? Ook geen goed plan...Vooralsnog staat het er, naast een ander kastje. Dat kiezen komt vanzelf wel... of niet.

Reacties

  1. Wat een prachtig kastje: oogstrelend zoals het is. Ik denk dat je gelijk hebt: eerst maar eens even aankijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, ik heb een soortgelijk kastje, was van mijn opa. Helaas vindt mijn man de jaren '50 stijl niks. Het schijnt een pastoe-kast te zijn, dus ik houd hem maar origineel voorlopig.
    Leuk Corine, je bent lekker bezig met van alles... veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christien, jij bent m'n 10.000e bezoeker! Bedankt voor al het lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dat kastje zelf ook in zijn originele staat laten! Mooi model en design trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts