Translate

flodders


Heb je dat nou ook? Zo'n maand van losse flodders...kleine klusjes, dingen voorbereiden, extra werken in de boekhandel, en heel veel verjaardagen...kadootjes bedenken, kopen of maken (dat is dus niet over
na de Sinterklaas)  en wil ik ook nog een boom of doe ik eens anders
dan de rest...snel en low-B...Kerstkaarten maken voor de klanten van 2011,
want een creatief mens doet dat ook zelf. Taartje bedenken want ik ben zelf ook nog jarig - volgende week al - Tussen kerst en O&N workshop voorbereiden.
En zo zijn er nog wel wat zaken... Bij al die losse flodders, die simpelweg vastgeknoopt worden door gewoon de dagen te volgen, helpen de aloude lijstjes maken goed. En lekker afstrepen.
Tussen al die praktische drukte door lopen ook nog andere lijntjes, die van diepe gedachten, gesprekken over de zin en doel van..., het vieren van het kerstfeest, mijmeringen over het afgelopen jaar (heb ik altijd wel in december)
en uitzien naar wat komt. Dat laatste lijkt me wel goed om vast te houden, tussen alle losse flodders door!

Reacties

  1. Ha Corine, zeer herkenbaar, maar iets minder flodders en nu een griepje tussendoor, een verplicht rustmoment. Zal blij zijn als het weer over is, ik wil veel dingen doen! Succes met alle dingen en mijmeringen en met je mooie creatieve business!
    Groetje, Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts