Translate

Wie heeft de Give-away?

Zoals beloofd in december...
een (kleur)advies in de aanbieding!
De give-away gaat naar Marja en Anja, twee vriendinnen
die samen een winkel gestart zijn.
Om het goed te zeggen: Maranja-since1964.

Zij schreven:
...Hallo Corine, bij deze de foto's van onze winkel om mee te doen aan the give away “make over”. Zoals je al op onze blog hebt kunnen lezen zijn we net begonnen met ons pandje. Op de foto's kan je de ruimte zien waar het om gaat. De wanden waren eerst blauw en rose en die hebben we nu in taupekleur geverfd.
Omdat we toch ons winkeltje van binnen ook graag een brocante uitstraling zouden willen geven zou je hulp/advies enorm welkom zijn!  Het zou heel leuk zin als de winkel ook de uitstraling zou krijgen die we met onze meubeltjes voor ogen hebben, en waardoor het mooi bij elkaar aan zou sluiten.
Kan ook voor onze klanten een leuk idee zijn om dingen qua sfeer die de winkel uitstraalt thuis door te voeren. Ik hoop dat ik je warm hebt kunnen maken voor ons projectje en wacht in spanning af...




Hier kan ik wel wat mee, en ik ben benieuwd hoe deze ruimte
er in het echt uit ziet, en kan worden.
Ik ga mijn best doen om Maranja te verrassen!

Reacties

  1. Leuke bestemming! Ik heb de blog van Maranja bezocht maar heb niet kunnen vinden waar ze hun winkeltje hebben. In Papendrecht, maar waar?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts