Translate

Citroen


Dat geel een trendkleur is, is me niet ontgaan. 
Zelfs Cantignergues is er niet aan ontsnapt. 
Een van de woonkamers is in het citroenste geel geschilderd, 
en uiteraard werkt dat inspirerend.
Daar kan nog meer mee, met dat geel.
Voor een nieuwe eenpersoonskamer meng ik wat van de citroenkleur 
door een pot witte verf, prima voor op twee muren. 
Niet te gek geel, anders doe je geen oog meer dicht.
Een schattig nachtkastje, door iemand al naast het bed gezet, 
krijgt ook een lik geel.
Op de rand zie ik nog 
de gebruikerssporen van de vorige eigenaar...
(brandplekken van een sigaret die daar even moest liggen)
Ik bedenk dat het leuk is om voor alle eenpersonen die in de toekomst 
op deze kamer voor een week of twee slapen,
een verrassing in het laatje te maken.
Zit je daar, op je eenpersoonskamer en denk je...tja...
En dan doe je nog even dat laatje open om
een zakdoek weg te leggen, of misschien je Ipad
want in Cantignergues heb je toch geen bereik
en dan zie je dat iemand aan je gedacht heeft.
Vast ook een eenpersoon,
kan niet anders...
Leuk toch?


Reacties

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts