Translate

Complementaire kleuren


De laatste goudsbloemen van het seizoen mogen binnen. 
Voor het zomer schilderij contrasteert de oranje tint prachtig 
met de blauw-groen van het schilderij. 
Complementaire kleuren versterken elkaar, 
en vormen hier een -kleine- uitbundige opmaat voor de herfst...
 
                                                                  Plezier 3060-B90G

Impuls 2060-B

Gember 1080-Y40R

De kleuren zijn bij benadering, neem bijvoorbeeld je bloem 
of een pagina uit een tijdschrift mee naar de verfwinkel, 
om daar de passende kleur te vinden.

Reacties

  1. Mooie kleuren, helemaal mijn ding! Dat schilderij met tekst erin is trouwens prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde mijn antwoord hierboven aanvullen met een link ;-)
    In mijn allereerste blogpost staat het volledige schilderij...
    http://kraakdecoreert.blogspot.nl/2010/08/zomerhuisjes-geluk.html
    Bij deze...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts