Translate

Boeken collages

Omdat het voorlopig de laatste etalage
 in de boekhandel van mijn hand is,
heb ik een aantal collages gemaakt.
Met tekst, en voortbordurend op wat er al is.
Boekaffiches, aangevuld met Kraak Decoreert.
Slot van 12,5 jaar ongeveer iedere etalage 
op deze plek.
Voor wie er van houdt:
Ik verloot twee collages onder mijn bloglezers en 
likers van de facebookpagina.
Laat een hier of op Facebook een berichtje achter 
met je voorkeuren.(noem de letters)
Je hebt heel december de tijd, 
ik verloot op 1 januari.
Dus in zeven collages:
G-O-O-D-B-Y-E








(a pencil and a dream 
can take you anywhere...)

Reacties

  1. Wat een mooie kleur blauw (ook de kerstversiering van je vorige blog) samen met dat rood!
    A pencil and a dream can take you anywhere.
    It's up to you to follow them.
    En dat doe je: wat een ideeën breng je tot expressie! Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee, dat verloten... Als ik ook mee mag doen, die laatste turquoise E vind ik erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corine,
    Wat een originele manier om op deze manier een periode af te sluiten! Ik weet niet hoe groot ze zijn, maar ik vind het ook wel leuk om mee te loten.
    Ik ga voor de letter G (al is het moeilijk kiezen want de laatste is ook érg mooi :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ai ik zie dat mijn bericht van 30 dec niet is doorgekomen ,
    graag op de eerste o wil ik meeloten...
    veel groeten en een creatief & kleurrijk jaar!
    lieve groet,
    Marianne van Hasselt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts