Translate

Kinderkamer

Niet alles is wat het lijkt, en 
weinig bloggen betekent gelukkig niet
 dat er niks gebeurt.
De raderen draaien, veel in het hoofd
en ik ben blij dat er regelmatig
ook nog wat uit mijn handen komt. 
Verandering kost tijd.

Dat geldt ook voor de kinderkamer die op het programma staat. 
Van jungle - olifant, leeuwen en beren - 
naar zee, dolfijnen en een beetje
 meer rust in de tent. 
Een nieuwe hoogslaper, bureau eronder en 
een gezellige hoek voor de dames om te chillen.






Ik kan lekker aan de slag; muren, plafond en kozijnen
naar blauwen en witten. 
Een sierlijke lijn in glans tussen water en lucht
 en niet te vergeten: stoere elementen 
als roest en houtimitatie. 
Een heerlijke klus waar ik van alles 
in kwijt kan.
Mooi toch?

Reacties

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts