Translate

woonbeurs (3)

Terug naar het ambacht...komt meteen de vraag wanneer iets 'ambacht' is. Net zo'n discussie als crea-bea of crafty-girl...Waarbij het laatst genoemde ook weer verschillende betekenissen heeft. Een fraaie bedoeling heeft het in ieder geval. Kijk maar eens op de website. (En misschien moet een crafty-girl wel een beetje geslepen zijn om haar waar aan de man te brengen...)
Hoe het ook zij, op de woonbeurs was prachtig werk te zien van een aantal vakvrouwen! Zo was Elske van den Idsert daar met houtsnijwerk in ornamenten en meubels.

Ook was er werk te zien van Ingrid Jansen We wonen en werken in dezelfde stad en komen beide graag in de Villa.

Overigens lijkt VT-wonen daar ook graag te komen, gezien het gekleurde wandje in het VT-wonenhuis...
Tot slot noem ik Jane Schouten, van all the luck in the world. Zij heeft onlangs in Ariadne At Home gestaan en verraste mij met fantasierijk en sfeervol werk. Inspirerend om te zien!
Ik hoop van harte dat er in de toekomst meer van dit soort arbeid te zien is op de woonbeurs. Dat maakt niet alleen het plezier en liefde voor het vak zichtbaar, maar ook de 'kostbaarheid' van mooie dingen...

Reacties

  1. ha corine,
    dat is toch leuk: ik kon zelf niet naar de woonbeurs, en nu krijg ik via je blog toch een beetje een update! het ziet er leuk en inspirerend uit!
    groetje, Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts