Translate

Stempels

In december, voor de kerstdagen, staan er nog een paar workshops op het programma.
Gezellig een middagje weg....Ik koester nog de goede herinnering aan een groenworkshop die ik jaren geleden met mijn moeder deed. Op een avond in december, in een oud kerkje, met in de pauze chocomel bij de vuurkorf. Er werden spontaan kerstliederen gezongen.
Het 'stille nacht' bracht herinneringen bij mijn ma naar boven aan de eerste dagen na mijn geboorte toen het koor van mijn moeder, in de sneeuw en kou, in de voortuin 'stille nacht' kwam zingen. Bijzonder he!
Maar goed, geen groenworkshop bij Kraak Decoreert. Maar wel een 'kerstworkshop' in een sfeeervolle landelijke omgeving...

We gaan een mooie stempel maken, zelf snijden dus. Om daarmee, en met andere stempels, papier te bedrukken. Kun je mooie pakjes mee maken. Of inlijsten. Of schrijfpapier en enveloppes maken. Of originele kaftjes. Of ...vul zelf maar in. Ik zorg voor verschillende kleuren papier, en ook vloeipapier.
Op de website vindt je data en tijden.
In de andere workshop decoreren we een houten kroonluchter, zoals je die in het blog van eind oktober vindt.
Kom je voor een gezellige kerstworkshop?

Reacties

  1. Zucht, dat zou me hartstikke leuk lijken, maar in December heb ik geen kans meer naar Bederland te komen...snif!
    LG - Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts