Translate

Rondleiding - zolder


Zo af en toe wordt mij gevraagd hoe mijn huis eruit ziet. Vast wel rijk gedecoreerd... Dan moet ik je teleurstellen, want het is een heerlijk huis, maar met relatief kleine ruimtes. Die ik dus zo leeg mogelijk laat. Behalve de zolder, daar verdwijnt vanalles wat ik niet in het zicht wil. Eens in de zoveel tijd ruim ik dan wat op, maar niet teveel, want er moeten wel spullen genoeg blijven om mee te etaleren. Of ter inspiratie.






De meeste mensen laten de zolder niet zien of wel maar met de opmerking...let niet op de zooi hoor, ik moet nog opruimen...! Ik laat je dus als eerste de zolder zien. Geen overzicht, want dat hou ik graag zelf. Maar wel in kleine delen. Alleen de 'opgeruimde' stukjes...
Vroeger had ik op zolder mijn atelier. De vloer zit nog steeds vol met verfstrepen die roepen om overgeschilderd te worden. Behalve het patroon voor het trapgat, dat mag blijven.


Niet zo rijk gedecoreerd...'t is maar hoe je het bekijkt. Met kleur kun je zoveel doen! Ik ga het je laten zien in de rest van het huis.

Reacties

Populaire posts