Translate

Boeken


Helemaal verkocht was ik, toen ik deze plaatjes zag. 
Ik heb ze ergens vandaan, lang geleden. 
(zou graag de bron vermelden, maar ?) 
Denk nu niet dat dit de toekomst van het papieren boek is...
met het e-book in opmars zou het zomaar een gedachte kunnen zijn...
Nee, dit zijn vast de boeken die zelfs niet meer bij de kringloop verkocht worden, 
of boeken die je al tien keer gelezen hebt. 
En doorgegeven, en nog eens. 
Je ziet, ik ben nog even in de lees-modus. 
De boekenweek is nog maar net van start, dus het mag.


Nu de boeken, volgende week weer verf-blogs. 
Ik weet, het lijkt of er even niet zoveel gebeurd qua verf,
en op dit moment is dat ook zo. 
Nu alleen het balkon een beetje opschonen, en de cake eten 
die het buurjongetje komt brengen. 
Vers gebakken. 
Hij zet voor mij de tulpen van de markt in de vaas. 
Ik ruim de boodschappen op.
Kijk, een beter begin van het weekend
kun je je niet wensen...

Morgen weer verf, een schilder workshop.
Maandag een nieuwe werk week.
En nu, even niks,  
gewoon genieten.


Reacties

Populaire posts