Translate

Natuur

In de nieuwste Ariadne At Home zie je verschillende motieven 
uit de natuur terugkomen in het interieur. 
Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor behang 
met bladprints erop, of bijpassende stoffen.

In mijn werkkamer gebruik ik ook papier
om motieven aan te brengen op een oude kast. 
Naast het huis staat een behoorlijk uit de kluiten gewassen struik, 
en die dient als inspiratiebron.




 Ik knip de vorm van deze bladeren en takken uit papieren zakken. 
Vervolgens plak ik die met een rolletje plakband op de kastdeur. 
De kwast erover, papier weghalen en kijk, 
een stukje buiten naar binnen gehaald. 
De tweede gedachte erachter is dat ik iets 
van de oude verflaag wil bewaren. 
Voor een paar grappige neon accenten doe ik wat groene verf
op een uitgeknipt blad, en stempel dat ertussen.
Met de hand schilder ik het bij,
tot het naar mijn zin is.


Reacties

Populaire posts