Translate

Zomer slinger



Terwijl ik werk aan een dakkapel, zolder- en stalraam, 
bedenk ik feestelijke dingen. 
Tijdens de lunch is de app brushes leuk speelgoed.
 Ik geef het schilderij van het Zeeuwse meisje slingers
 en ik strooi bloemen voor haar voeten.
Feest! 
Ik denk aan de zomer, 
en aan alle vrolijke activiteiten die er in de steden zijn. 
Ook voor de kappersetalage wil ik die vrolijke luchtige sfeer.
 Uit oude kleurenwaaiers zoek ik de mooiste kleuren, 
en er liggen ook nog wat oude letterboeken.
 Met een 2-inch pons tang knip ik er rondjes uit.
 Met de naaimachine worden het slingers, een beproefd recept.
 Feestelijke hergebruik, en ik wil er snel aan beginnen.
Maar eerst een rondje ramen lakken...


Reacties

  1. erg leuk Corine, wordt steeds nieuwsgieriger naar je serie en je gedachten daarbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts