Translate

Open Atelier


Eind mei is het precies 20 jaar geleden dat ik
de eerste stap zette op het pad van decoratieschilder!
Ik volgde een workshop Antiekeffecten bij 
het Instituut voor Restauratie en Decoratie. 
Tanja van Sijp was de docent en na die eerste stap 
heeft zij me nog veel meer geleerd aan verftechnieken en 
hoe die toe te passen op projecten. 
Inmiddels werken we 20 jaar samen en met Inez Pereira
(ook een decoratieschilder van het eerste uur)
hebben we regelmatig mooie projecten onder handen.
Zaterdag 21 mei wil ik dit vieren met iedereen die 
Kraak Decoreert een warm hart toedraagt.

 Je bent van harte welkom!

Tussen 13.00 en 17.00 uur is mijn atelier open, 
en tussen 13.30 en 16.00 uur kun je aanschuiven 
voor een workshop Mixed Media.
(vol is vol, dus meldt je aan op info@kraakdecoreert.nl )
De workshop is voor volwassenen.
En wat zo leuk is; Tanja van Sijp is daarbij en 
voorziet je van allerlei tips en creatieve ideeën.
De workshop is gratis, 
maar mocht je iets willen bijdragen: dat kan.

Tot zaterdag in Atelier 't Stalzoldertje,
Oosteinde 45 in Wijngaarden!

Reacties

Populaire posts