Translate

Make-over


Ah, zei de boer (mijn atelier is op een boerderij), je bent vandaag timmerman! 
Voor een dag, ja. Dat kwam zo... Van mijn vrienden E en A kreeg ik een oude tafel. Prima los werkblad voor in het atelier. Maar dan hou je nog poten en regels over. En een schattig laadje, te leuk voor de vuurkorf... Met een decoupeerzaag en een boor kom ik al een heel eind. Beetje verzinnen, meten, potloodstreepjes zetten, en zagen maar...Ik maak nieuwe zijkanten, en wat ik overhoud is net te weing om een blad van te maken. Gelukkig heb ik thuis nog iets staan wat goed zal passen. De poten kort ik zo'n tien centimeter in want het bovenste gedeelte is niet goed meer.  De vraag is nu of ik de poten aan de binnenkant of van buiten monteer... Iemand suggesties? Doe ik dat aan de binnenkant dan zal ik een fraaie afwerking op de hoeken gaan maken, zodat je de schroeven niet meer ziet. Maar eerst eens afwachten hoe het blad erop staat.
Wordt vervolgd...


Inderdaad, in de stal...de koeien, die overigens
 lekker buiten lopen en nu alleen voor
het melken binnen zijn...


Reacties

Populaire posts