Translate

Pinterest


Ik ben om. En eigenlijk voor iets wat ik altijd al gedaan heb. 
Plaatjes verzamelen. 
In mijn hoofd en op de harde schijf. 
Maar nu dus ook online, zodat het voor iedereen zichtbaar wordt. 
Wat ik mooi vind en waar ik door geïnspireerd raak. 
Wat ik deel en wat ik verzamel. 
Ik weet, het is slechts een begin, wat nu te zien is. 
Alle knipsels in die grote doos in het atelier kan ik nu gaan gebruiken. 
Eerst scannen en delen. Dan verwerken in wat dan ook. 

Het mooie van Pinterest is dat je werelden kunt delen, 
terwijl de bron gewoon blijft. 
Wiens plaatje het is, daar blijft het van. 
Follow, Share & Connect. 
De wereld is klein...

Reacties

  1. Hoi Corinne, leuk dat je ook naar Pinterest gaat. Ik ben er ook al. Maar de meningen zijn er nogal verdeeld over. Ergens in de regels van Pinterest schijnt te staan dan de pinner ook eigenaar wordt van de afbeelding (waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat Pinterest nergens aansprakelijk voor is i.v.m. copyright) en daar zijn veel kunstenaars boos om. Op sommige sites en blogs staat dan ook dat ze niet willen dat je hun werk pint. Ben benieuwd naar jouw 'pins'.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Heb je een vraag of een opmerking? Ik lees graag je berichtje!

Populaire posts