Translate

Zonnig



Het waren warme dagen afgelopen zomer.
Lome zomerdagen, te warm soms om maar iets te bedenken.
En dan verhuizen, ik geef het je te doen...
Voor alle spullen de juiste plek vinden, goed opbergen, 
in het zicht of uit het zicht.

Samen met mijn klant liep ik door het huis. 
We schoven hier en daar wat naar links of meer naar rechts,
maakten mooie stapels met koffers
en andere spullen zodat er een mooi plaatje ontstond.
Maar dan die fiets nog.
En die lange kale saaie muur...

De zomerzon mocht blijven, de fiets ook.
Ik legde mijn plan uit, 
gaf een kleurnummer door (F2.30.70),
samen met een opdracht.






Een week later kwam ik terug. 
Er was een prachtige cirkel op de muur geschilderd.
Precies wat ik in gedachten had. 

Met vaste hand zette ik drie
wiebelige lijnen, door elkaar half in en half buiten de cirkel.
Een (versneld) filmpje van dit lijnenspel is op Instagram te zien.
De uiteinden verbond ik aan elkaar, en
klaar was de fietsenstalling.
Zo zet je iets alledaags in het zonnetje!








 Veel fietsplezier!
(of eh...niet)




Reacties

Populaire posts