Translate

Kleur op maandag


Zaterdag de jaarlijkse rommelmarkt van Wijngaarden bezocht. Het dorp waar mijn atelier is. Uiteraard een paar schatten gevonden, die meteen de kleurinspiratie voor deze dag zijn. Een linnen doek met een gekke afbeelding van emu's. Heel charmant ;-)
De tweede vondst was 'het bittere kruid', een boekje dat ik ooit voor mijn lijst op school las. Geschreven door Marga Minco. Met een prachtig jaren vijftig kaftje. Ik kon het daarom niet laten liggen, en heb het meteen herlezen. Hoe verhalen anders kunnen zijn wanneer je ze als volwassene leest! Ik was dertien, en begreep van al die literatuur geen fluit! En het is goed gekomen, ik werk nu zelfs in een boekhandel...
Terug naar kleur. Deze keer een mooie combi van een chocoladebruin en turkoois/jadegroen.




blauw/groen S2040-B50G
chocoladebruin S6030-Y60R
Blauw & Bruin, toegepast in het interieur kan dat er zo uitzien...


Reacties

Populaire posts