Translate

Open Atelier

 
Komende zaterdag is mijn atelier open!

Met veel plezier laat ik je mijn werkruimte zien, op de boerderij in de prachtige omgeving van de Alblasserwaard.  Tussen 11.00 en 16.00 uur ben je welkom, kun je je inschrijven voor een workshop, koffie drinken, koeien kijken in de buurt
of gewoon wat praten met wie je ontmoet.
Het adres is Oosteinde 45 in Wijngaarden. 
Tegelijk vier ik dat ik  15 jaar geleden een nieuwe start op creatief gebied heb gemaakt. Dit vanuit totaal ander werk, wat na lange tijd niet meer het mijne bleek te zijn...zo kan dat gaan in het leven.
Nieuwe dingen leren, voorzichtig uit proberen, meedraaien met mensen uit het decoratieschildersvak, en dan zelf aan de slag. Met daarnaast, voor een aantal vaste uren, al weer 10 jaar een baan in de boekhandel.

Het is Kraak Decoreert geworden. Een eenmanszaak, zoals dat heet. Een met oog voor detail, gevoel voor kleur en vorm en met enthousiasme om plekken waar mensen wonen en werken kleur te geven.
Blij ben ik met iedereen die op welke manier dan ook heeft bijgedragen de afgelopen 15 jaar. En ik dank God voor creativiteit.
Dus... we maken een feestje!
 
 
 

Reacties

Populaire posts